Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Massa hjärtan och slisksirap 😊❤

Publicerad 2014-09-11 13:24:32 i Allmänt

Påbörjar ny fas i livet och jag kan knappt fatta vilket underbart liv jag har och hur alla saker bara faller på plats och hur bra allt känns.
låter slisk och säkert som sirap som rinner ner för de skärmar ni sitter framför, fast att känna sådan lycka inifrån och ut så som jag gör just nu känner inga gränser och jag struntar högt i hur sliskigt detta låter.

Jag har aldrig någonsin varit såhär glad och känt sådan tro på framtiden, blivit så stöttad och älskad för hela mig som jag är nu.
Peppen är makalös och min energi finner inga gränser, min vilja har inget slut och mitt driv är större än någonsin!

Sist jag bloggade hade jag hemlig information om framtiden och tänker hålla på detta ett tag till så jag kommit in i att det är så underbart som jag vet att det är.

Idag klev jag upp tidigt, vaknade pigg och med energi i kroppen bra tid innan kl skulle ringa.
Kunde väcka barnen mysigt och göra frukost till dom.
Tecknat och frukost tillsammans är alltid mysigt❤💜
Sedan följde jag de till bussen och fortsatte att gå en timme, stannade på mammans jobb för en kopp kaffe och fick sallader av henne som hon köpte åt mig och barnen, underbart snällt och behövligt, tack tack tack.

Har hemma pratat en massa med älsklingen över messenger och massa hjärtan har delats ut idag och jisses vad jag saknar henne och älskar henne💜💛💚💙❤

En underbar krispig höstdag och kommer bli skönt att få mera luft på ett tag.

Massa kärlek till er

Thera Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela