Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Intensiteten

Publicerad 2015-12-14 23:33:47 i

Vilken vecka den föregående veckan varit.

Jobbade 6 dagar av 7, delad tur, julbord, Diamonds Dogs,  bjuden på Café mys och träffat vän, skriva ett CV och skriva ett arbetsprov. 

Dessutom varit fullt upp i mitt härliga jobb.

Idag min enda lediga dag så blev det intevju del på mitt CV och det skriftliga arbetsprovet och efter att en av de två inte va på plats utsatt tid, utan va en hel timme försenad till min intevju(!!!!!!?!!!!!!)så blev tidsplanen en aningens rubbad idag. 

Efter att allt va klart iallafall så åkte jag och Teddi till Ullared och handlade lite tillsammans.
Härligt med lagomt av människor och en välbehövlig vi tid.
Fick dessutom middag idag av älskling❤
Klappar inhandlade och fyndade lite till oss, härligt att fynda så på saker en ändå skulle behövt handla.


Sedan när vi kom hem så kokade Teddi en kopp te medans jag stuvade runt alla saker vi handlade hem.

Nu ligger jag i sängen och tänker på morgondagen.
Jobb 7 till 17 sedan ska jag följa med Teddi till the barber chop för att klippa sig. 

Idag fått liiiiite mer hum om hur det ser ut i ovissheten kring framtiden, dvs att vara i lite ett bubla innan svar, enbart är en vecka till.
Nästa måndag ska jag veta om det bli en väg eller en annan jag ska åka på i framtiden.
Bägge vägarna är bra och kommer i slutet ändå vara det som va meningen.

Vad är det som spelar roll egentligen? 
Är lycklig, har fina barn, en super Katt, sambo som älskar mig, karma som biter människor i röven och livet är fint. 

Nu ska jag somna fint efter att jag ställt kl på 5.20. 
Längtar så tills på torsdag, SOVMORGON 😄.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela