Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Förhoppningar och nerverna utanpå..... F! 💜

Publicerad 2014-09-14 10:47:08 i Allmänt



Igår så fick vi äntligen tiden och möjlighet att tillsammans gå på Bio.
Alltid då vi ska gå har det varit något som satt bromsen på och sedan säger vi att vi ska ta det en annan dag.
Detta eviga "en annan dagandet", jag verkligen tycker det är så ledsamt.
Då jag har dessa fina på halvtid hos oss, så blir de där med en "annan dag" så långt in i framtiden bara.
Vilket i sin tur blir så otroligt långt bort och sen händer det massa annat roligt.
Iallafall, igår blev det äntligen av och jisses vilken mys lördag vi fick tillsammans.

Idag åker dessa fina personer till deras pappa då jag ska jobba kvällen.
Hoppas de har en toppen vecka där💜



På allas tankar är idag förmodligen vårat val, ikväll kommer resultatet av hur Sverige ska se ut och jag har gjort min plikt och röstat


Hoppas att vindarna blåser så att SD åker iväg och aldrig ska visa sitt rasistiska ansikte här igen.
MÅR illa av tanken på vad de står för och hur otroligt illa deras syn på det sverige de vill ha är.
*ryser av obehag*

Kommer sluta jobbet, SKYNDA mig hem för att kolla på valvakan innan jag ska lägga mig (förhoppningsvis glad) till nästa veckas otroligt härliga livsändring.
Längtar något så otroligt till Måndag och hela detta kvarvarande året. 💜❤💙💚
2015 kommer bli underbart💜



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela