Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Vännen som vände mitt liv till livet igen....

Publicerad 2014-10-28 01:31:13 i Allmänt


☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Förra året hade jag en vän.... en nyfunnen vän som jag lärde känna i September.
Dagen innan min födelsedag pratade vi i telefon och jag förstod att jag inte befann mig där jag borde.
Tankarna va långa och många, hjärtan växte och andra hjärtan dog.

På min födelsedag förra året fick jag det finaste raderna över ett sms av denna vännen och förstod att känslor fans från henne till min sida, förstod mer att det även fans känslor från mig till henne med, någon sorts känsla iallafall, vad exakt för känslor va svårt att ta på i allt kaos och alla tårar.
Bara tyckte om henne......

Idag 365 dagar senare är hon min sambo, jag längtar att bli hennes fru och längtar tills vi tillsamman får barn, tillsammans gemensamt skaffa familj där vi bägge är delaktiga. Längtar efter julgranen i huset, längtar efter att fira stora dagar som små tillsammans i varandras famnar.

Våran resa tillsammans har bara börjat, med många skratt och med mycket hetta kommer vi spendera livet tillsammans, det är min förhoppning och stora födelsedags önskning iallafall♡

Älskar dig Teddi, du är min vän, min kärlek och tillsammans är vi varandras hjälp till vårat liv vi vill ha, vi är varandras likheter och motsatser, är varandras syre och klorofyll...... du är mitt vatten och min sol.

Min framtid vill jag spendera med dig, födelsedagar, jular, födelser och i sorg vill jag spendera i din famn, ha tryggheten i din hand.
Finns ingen jag vill bråka med hellre och ingen jag vill bli galen på så mycket som med dig.
Finns ingen jag vill slänga glas i marken över i frustration som tillsammans med dig och finns ingen jag hellre vill krama om godnatt och kyssa varje tillfälle jag får.
Du förstår mig och du blir galen av att du inte fattar något med mig.... du älskar min intensitet och förstår dig inte på min kyla.
Du är helt bekväm med att jag är jag och tillsammans med dig så får jag för första gången utan regler och mallar vara MIG själv.
Älskar att du utmanar mig med att säga ifrån och får mig att utvecklas tillsammans med dig, att hantera mitt bagage.... det jag skäms för eller fått inpräntat att jag borde skämmas för.

Tack för den finaste presenten förra året Teddi.
En liten rad av vackra ord likt pärlor om att jag va bra, exakt så som jag är..... oavsett mina erfarenheter, tidigare händelser och felaktiga val.

Förra året gav du mig MIG♡

Detta året har jag världens bästa vän, min framtid och hon jag fallit för utan några nät av trygghet.... bara klev rakt ut i något och chansade, och du tog emot mig och aldrig har jag känt mig så levande som nu.

♡Tack för livet Älskling♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela