Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Koppar med guldkant

Publicerad 2014-10-10 00:19:55 i Allmänt

Vilken nedrans Nice dag det blev idag alltså.... här sitter jag nu efter att vi ikväll drukit te med barnen med smörgåsar, helt lycklig över allt som hänt idag.

Jag kan verkligen inte sluta att le, det kan vara så att jag ser lite fånig ut säkerligen, liten smilfink och en aningens jokerliknande i min lycka.

Idag va vi vuxna två till huset och fixade lite.
Flyttade runt lådor till källaren och de som ska till kök till köket osv, fixade upp någon gardin, blommor i fönstret så de inte dör i de lådor de blivit slängda i.
Blev en hel del gjort och jag längtar dit just nu för att dona mera.
Blir att frakta mer saker imorgon och in med kök i lådorna.






Är massor vi vill göra....verkligen MASSOR och vi kommer bli såna som kommer konstant ha projekt på gång.
Drömmar om trägolv, drömmar om varma härliga rum med personlig prägel som är Thera och Teddi style...(TeddiTheraStyle älskling....... TheraTeddiStyle)
Drömmarna om köket och vårat underbara sovrum.

Tills dess kommer vi(jag) älska att ha vägen att vandra dit och jag kommer att göra det till vårat.... vi gör det tillsammans.

Idag blev iallafall exakt sådan dag jag ville och med de fulaste nostalgikopparna som jag drack te och hade smörgåsmys tillsammans med mina föräldrar och syskon som liten, så avslutade vi familjen det tillsammans.
Längtar efter att få ha flera stunder tillsammans med dessa underbara individer som är min familj, med dessa fula kopparna.
Det är allt jag någonsin velat..... vara del av en familj, MIN familj och dela vardagen tillsammans med tillsynes fula koppar som för mig, för mig är guldkant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela