Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Hur kommer det sig att det finns saker ändå att packa.....??

Publicerad 2014-10-13 00:58:08 i Allmänt

Okey.....

Ja jag borde verkligen sova.... fast.....fast det är ju så NEDRANS svårt att komma mig till ro då jag bara hittar massor av saker att plocka i här hemma i lägenheten.

Och vist kan en tycka att jag inte borde ha vidare massor att plocka då jag nyss flyttade hit, ja jag hade typ inget med mig..... visserligen stämmer det lite, det är lite saker här... dock ändå så att med två barn i en lägenhet, så finns det ändå en del saker att plocka i har jag märkt.
Sedan är det ju så roligt med att komma sig framåt i detta, i denna resan och flytten.
Killarna åker till den andra föräldern imorgon och det blir en familj på två för oss.
Kommer få se vad vi hinner med innan jag går på och jobbar mina 4 nätter och Teddi ska även hon påbörja att jobba denna veckan.

Vill ju så gärna iallafall hinna att tömma allt och ha sovit någon natt i huset innan jag fyller år.
Skulle vara roligt och kunna bjuda hem de jag har nära, de jag älskar och de som älskar mig på kaffe och tårta då jag fyller år.
Dessutom är jag inte vidare värst sugen att behöva stressa med att flytta ut, fylla år, jobba och flyttstäda.

Tackar idag en vän sedan barndomen. Hon är i helgen uppe i staden för att träffa sin familj och hörde av sig idag för att hon ville ses och umgås, nekade då vi hade massor att göra och skulle flytta saker til huset.
Hon skrattade åt mig och ställde då upp med två vändor prylar till huset.
Härligt med en stooooor bil och stora hjärtan.

Nu en genomgång av lägenheten för en liten inventering över vad som ska plockas med imorgon.

Sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela