Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Hösten 2014 som blir den bästa någonsin.....

Publicerad 2014-10-02 00:51:33 i Allmänt



Hösten äntligen här, med allt underbara som kommer med den.
Färgerna, krispiga luften och att jag bara känner att det är en nystart och påbörja på något nytt och vackert.

Igår kom Teddi till staden med flyttlasset och vi skrev på alla de papper som behövdes för att få nycklarna.
Sedan bara in med alla sakerna i vårat hus.
Det gick fort ändå och de som hjälpe till verkligen gjorde oss en så så stor tjänst.
Är så tacksam över att de fanns de som ställde upp då älskling hade feber och en hosta som tog andan av henne.

Mot kvällen igår va vi klara och familjen från Teddis sida påbörjade resan tillbaka till Borås igen.
Nu är allt där och det som fattas nu är att åka dit med våra saker från denna lägenhet.
Jul kommer firas tillsammans med barnen i vårat hus och varandras varma famnar💜

Planerna för huset planeras och drömmarna tar form för oss med gemensamma fantasier och gemensamma planer.
Så otroligt skönt att vi ser på stilen i huset och dess drömmar, fantasier i samma riktning.

Med hösten kommer alla härliga kläderna, halsdukar, vantar, mössor, mjuka leggings med fot och benvärmare.

Myser med ljus och filtar i soffan tillsammans med Teddi💜

Vårat liv har en strålande framtid att möta och tillsamman kommer vi klara allt.

Idag va vi på stan och tog en kaffe och pratade om planeringarna för framtiden, tiden och att prioritera rätt och i rätt ordning.
Vad vill vi göra och vad vi måste börja med först.
Med hus och renovering är det som brickor av dominoplattor.
Vissa saker följs av andra och det är så underbart att vi förstår varandra och har den dialogen redan nu.

Vi är verkligen så otroligt lika i mycket och vi är olika i de saker som är bra, där vi inte är i konkurrens med varandra.

Saker händer just nu som är skönt för framtiden och jag kommer informera er mera om det senare, som jag nämnt innan i tidigare inlägg.
För oss fram i framtiden är det inget som vi inte klarar av.

På måndag är det visning av lägenheten och massor av härliga saker händer nu, allt verkligen faller som det ska i denna planerade dominoslingan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela