Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Drömma sig bort bland färger och fondtapeter

Publicerad 2014-10-05 14:47:05 i Allmänt



Ja vad cirkulerar i mitt huvud om om inte våran framtid i huset tillsammans.
Tänker inredning och färg, tapeter och vad vi vill göra tillsammans.
Tänker på lampor och ljus.
Tänker på vardag med tjaffs och att vi säkert kommer smälla i någon av våra dörrar, att vi där kommer fälla en tår av frustration och även gråta av lycka.
Vi kommer ha vårat liv där tillsammans med allt vad det innebär, and i love it.

Kollar på många sidor för att samla på mig lite idéer och för att lättare kunna medla en känsla bra till Teddi hur jag tänker oh ser det då jag blundar.
Härligt att kunna drömma sig bort och bara leka lite i tanken i möjligheterna vi har i allt vi vill göra.

Jobbade natten till idag, nästan 12 timmar blev det och jag sov mellan kl 8 och strax innan kl 14.
Ska på ett pass till ikväll/natt, 20 till 07 är tiden, så jag bara chillar i sägen och ska förmå mig att kliva upp strax.... fast de e ju så otroligt skönt att ligga här och drömma sig bort💜

Imorgon kommer Teddi hem igen och även barnen kommer hem efter deras andra föräldravecka.
Kommer lämpligt att kliva upp då barnen kommer från skolan också.
Teddi anländer förmodligen innan det är för sent.
Vill inte ha henne körandes så sent på nätterna(höns mamma eller vad här)
Ja är bara så att hon är inte en kvällsmänniska så efter kl 19 är det tröttobert för henne.

Nä nu blir det att öva lite sång för bröllop och sedan ta tag i lite smått.

Hej hej från lyckliga tjejen på snart 34 vintrar som skrivit brevet💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela