Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Dagen du förgyllde jorden.....

Publicerad 2014-10-16 16:52:02 i Allmänt



Idag för tio år sedan kom äntligen denna människan till jorden, 6 dagar över den tiden barnmorskan trodde han skulle komma på och en helt otrolig upplevelse att få äran att bli en förälder till honom. Att för tio år sedan få bli hans Mamma har gjort mitt liv perfekt.

Tio år och en helt underbar individ med så mycket kärlek finns i honom, han är klok, smart, rolig, perfekt på alla vis med egenskaper som gör honom till honom.
Att ha honom i mitt liv och få dela dagarna med honom är helt underbart.
Denna veckan spenderar barnen deras dagar hos den andra föräldern och den familjen där, saknar dom bägge och längtar efter dom så otroligt mycket.
På lördag kommer vi åka till dom, kramas massor och mysa med honom på hans party.

Idag är det en sådan dag vi kommer ha massor av i framtiden jag och Teddi, en dag med att gå om varandra i jobbet.
Jag kom hem strax efter 6:30 och har sovit till 13, sedan turbomys innan hon åkte på jobb kl 14:30.
Fast.... jag tycker det är mysigt och gossigt att vi saknar varandra och att jag då jag kom hem gjorde kaffe till oss och hade morgonmys, sedan kl 13 väckte hon mig med kaffe på sängen och vi hade tid för att prata och bara vara tillsammans en gång till☆♡☆♡☆♡☆♡

Imorgon ska jag väcka henne med massa attackpussar, kramar och kaffe när jag kommer hem och vet att jag kommer få det jag med kl 13.
Sedan imorgon efter det blir det en sväng till huset för att fixa klart med kläderna och få upp sängen.
Jag vill sova där i helgen och satsar på att vi ska kunna göra det💜

Nu ska jag bara ligga här ett tag till.... finns inget att packa i lägenheten längre som vi kan ta till huset förän vi ska tömma allt.
Så jag ska bara vara i detta eko och längta efter att komma till huset och längta efter Teddi, barnen och våra framtida barn💜





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela