Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Enkel inloggning...jo jävlar i min låda.

Publicerad 2014-05-14 11:18:00 i Allmänt

Detta nedrans plockeriet med att logga in på olika sidor....jag blir GALEN.....riktigt galen.
Ska in på AF sida för att lämna en aktivitetsraport så jag ska bli berättigad till a kassan...
Hmmmmm ja det går inte så bra.
Har nu skickat ett mail, sedan ringde jag suport på AF, försökte komma i kontakt med min handläggare och tillsist skulle de skicka ett nytt lösen.

Då kan det ju säkert vara lungt där... fast saken är den, att nytt lösen kommer inte till min mail NÅGONSIN och har nu väntat i 30 minuter på dedär mailet med det jag behöver för att kunna logga in.
Det skulle tredje gången jag ringde bara ta några minuter.

Ja jag är nog en aningens lättirriterad, fast säger dom några minuter vill jag ha några minuter bara.
Hade han på suport sagt upp till en timme, hade jag vetat det och kunnat fokusera på annat, så som min bok.
Fast nu sitter jag på nålar och kollar min mail istället så jag kan lämna min aktivitetsraport till AF.
 
Sedan skulle jag i vckan lkogga in på a kassan, där jag skrev fel och nu kommer jag inte in på sidan där heller, så ett nytt lösen skulle skickas även från dom.... Ja jaghoppas verkligen att det kommer till mig i god tid också.
*FRUST*

Jag borde ha dator, borde skaffa mig en dator och det OMGÅENDE känner jag, allt är styrt enligt en dator idag och på ett vis är det bra nu då jag är mellan två boenden, Örnsköldsvik och Borås.
Känns skönt att saker kan lösas via nätet och datorernas magiska invecklade fucktuppade saker måstestrula inan de kan fungera världen som en dator kan ge.

Vaknade idag av massa pussar, känns så underbart att vakna upp och se att hon är där, kan inte sluta att jubla innombords över att jag ser henne.... att det är så att hon älskar mig och vill pussa på mig inan hon åker iväg på jobbet.
Att hon vill pussa på mig fast jag borde borsta tänderna.
Somnade om fort, sedan fick jag massa fler pussar innan hon åkte.
Hörde hur hon hämtade matlådan jag gjorde innan hon lämnade vårat place i Borås och bara log där jag nu låg på hennes sida av sängen och kramade kuddarna.
 
Nu är det tid för denna Thera Sebastian att göra lunchen.... magen skriiiiiker just nu över att den vill ha mat.
Jag håller med till TUSEN på det.

Och NEJ..... jag har inte under denna tiden jag skrivit hunnit få något lösen till AF heller
*drar i mitt hår*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela