Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Veckan som varit....underbart<3

Publicerad 2014-03-09 19:07:41 i Allmänt

Då har denna vecka snart kommit till ett slut, sitter i soffan med tända ljus och bara tänker över veckan som varit, hur mysigt det varit, hur djupt tacksam jag är över mina barn och hur otroligt kloka och fina de är.
De har klivit upp, kollat på Tv, sett film, hjälp till med lunch middag och gjort kvällsmat till oss.
I torsdags då jag jobbade kväll så hoppade dom in i en dusch innan jag kom hem och va redo för sängen då jag va hemma.

De har hjälpt till att städa, diska, tvätta, plocka, bädda sängar och hela denna veckan har varit underbar.

Idag åkte Melwin till hans pappa med familj, syskon och mamma Malin.
Så nu är det tomt på lek, skratt och mys i soffan mot kvällen, tomt på andra sidan sängen också då ett barn varje kväll must ner i min säng, kommer bli tomt, ja iallafall för några dagar tills barnens busskort kan hämtas på skolan.
Sedan blir det som det ska vara igen, GALET va underbart.
*lyckodans*

Idag har det varit sånt väder så det va till att sitta på balkongen med en kopp kaffe mellan maskinerna av tvätt.
Melwin satt ute med mig och bara va MYSIG.


Ska få ut en soffa, lampor, blommor och mer skydd för insyn.
Kommer bli underbart att få nyttja detta rummet nu till våren/sommaren/hösten.
Bädda på golvet så barnen får sova där, dom jag fick då jag va liten på mina föräldrars balkong.

Idag har jag skickat ut en inbjudan till en inflyttningsfest, hoppas alla kan komma och jag längtar oerhört på att Teddi ska få träffa de viktiga i mitt liv, mina vänner och familj.
Hon känner de redan känns det som, pratat om dom sedan dag ETT, hur viktiga dom varit för mig och fortfarande är.
Samma gäller för mina vänner, känns som de redan känner Teddi, pratat om henne också sedan den dagen vi blev tillsammans.
Längtar så tills de alla få umgås<3.
Vet att de kommer komma så otroligt bra överens, så längtar som FAN!
*WIIIIIIHOOOOOO*

Imorgon kommer Systrami Linda hit och hälsar på, FINALY!!!!
Så jag längtar tills morgon som en GNU!

Att få gå in i vecka 11 känns underbart, kan komma in den veckan då jag kan säga att NÄSTA vecka kommer min SärboSambo hem.
Komma in i den veckan där jag kan säga till henne jag ska bli fru till, "- Nästa vecka ses vi."
Det är underbart, så jag vill göra ett Ronja Rövardotter skrik i en riktigt vårkännlsa lyckovrål!

Nu ska jag fluffa in mig i en filt i soffan och bara njuta av att vara mätt över de baconchipsen jag smällde i mig tidigare


Behöver jag skriva att jag är Lycklig

Fattas bara att få träffa Eliyah.

Snart timmar kvar tills
Nästa vecka Teddi, då ses vi Mr Bond<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela