Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Soooooool

Publicerad 2014-03-16 22:01:47 i Allmänt

Solen värmde idag....
Satt i soffan(låg) efter jag ätit lunch och njöt av att tanka energier.




Sov verkligen som en kratta i natt, fast dagen har varit pigg och full av skratt och trevliga stunder med de på jobbet.
Så glad över att få jobba.
Kommer sova gott i natt, längtar till denna vecka som kommer.

Nu sitter jag hemma igen, njuter över vad denna veckan bjudit på, varit full av lärorikt att lägga på minnet.
Erfarenheter verkligen.

Samtal med Teddi idag över chatt som fick mig till lyckotårar på jobbet<3
Längtar till resten av livet med henne<3

Med inspirationskälla från vänner så har hungriga jag testat på pizza då jag kom hem från jobbet.
Skinka med hushållsOst på, brieost på bägge. Sedan på en blev det kyckling sedan dagens lunch/middag och paprikakrydda, peppar och chili.
Den andra blev det franskaörter krydda på, in i ugnen och JÄVLAR va gott det är!!!!PIZZA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela