Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Jisses vad jag är RIK!!!!

Publicerad 2014-03-04 01:40:23 i Allmänt



Detta är total sinnesfrid för mig.... kollade in i finrummet, där satt två otroligt trygga barn, en kollade tv, det han ville se, den andre spelade spel.
De umgås så fint tillsammans och bara är.... de bara finner sådan ro och riktigt mallig blir Melwin då han får låsa dörren då vi går, låsa upp den då vi kommer hem
Vilka stora vackra helt underbara barn jag har<3.

Jobbade några timmar ikväll också.
Killarna hemma och såg film, deras pappa ringde dom någon gång och kollade läget, även jag.
Då jag kom hem in mot gården står de i köksfönstret och vinkar, i trappen så öppnar Melwin dörren med de största leendet och Noa säger att de inte bråkat eller varit osams med varandra.
Lämnade lägenheten med små barn, kom hem till två som vuxit av ansvaret.
Så det blev sportlovs mys med en film och kvällsgott.

Pratade med Madde ikväll också, nästan en timme, så fint att hon och pappa hör av sig.
De skulle nog komma hit till helgen och som jag HOPPAS att så blir fallet, hade varit så mysigt att få ha dem här ett tag.
Hoppas på att få åka dit snart också, det kommer den dagen också.
Madde och Pappa har saker jag ska få till lägenheten, så jag är evigt tacksam över den hjälpen. De har två av vissa saker, jag tappade mycket i flytten som tillhörde huset och mitt x.
Så att köpa allt nytt nu känns inte relevant.
Tacksamt då att pappa och madde flyttat ihop och då har två av massa saker.
Skulle döda för en inflyttnings dammsugare till "grattis till nya lägenheten paket".

Nattade barnen sen efter att de ringde och skulle gratta Teddi på födelsedagen innan de somnade, Melwin började då sjunga, söööööötNööööten Mammas, så då började Noa sjunga han också=D.
Ja, sådan mamma, sådana barn.

Nu sover Melwin i sin säng och Noa, han sussar sött bredvid mig, Jisses va rik jag är att få ha dom i mitt liv.
Hur mycket jag missat.... klump i magen över hur många dagar och stunder jag missat med dom.

Pratat med Teddi ett bra långt tag också ikväll, just lagt på egentligen.
Guuuuud vad jag är galet kär i denna människa!
Snart är hon äntligen här också.

Imorgon ska jag lösa lite saker över telefonen och göra ärenden på stan igen, tur jag bor nära.
Nu krypa in under täcket ordentligt, somna till det underbara ljudet av att höra mina barn sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela