Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Idag.... <3 blir jag helt hel

Publicerad 2014-03-26 09:42:48 i Allmänt

Som jag längtat efter denna dagen.....

Vissa dagar tillsammans med Teddi är mer av betydelse än andra.... alla dagar är underbara fast sedan finns det dessa dagar som bara betyder lite mer, sådana saker som inträffar som bara gör oss starkare tillsammans och gör att vårat liv tillsammans blir MER!
Såklart inträffade det sådana dagar i Borås, träffa hennes vänner, hennes pappa med familj där, hennes Mamma med sambo och hennes brorsdotter.
Blir en del av jennes familj.

I lördags så träffade Teddi mina vänner och pappa och Mamma Madde<3
Alla verkligen gillar henne så mycket, de ser hur lycklig jag är<3 hur lycklig HON är med mig.

Idag, idag är det en milstolpe i vårt liv, hon ska träffa de två viktigaste personerna i mitt liv, mina barn.
Längtar så efter att de kommer hit nu<3.

Nu närmast på schemat, träffa fina fina Jez på stan, underbara vännen min.
Gud vad jag är lycklig över att jag har mina vänner.... skrivit det förr och det tåls att skrivas igen, jag är SÅ RIK över att jag har de i livet mitt.
De vet allt och de stöttat genom allt oh finns där för mig.
De vännerna jag har i denna stad betyder så mycket.
Linda, Jez, Helena och Jessica

(bild på Lina, Jez och Helena från min inflyttningsfest för de som hjälp att flytta i lördags)




Imorgon ska vi till Pappa och Madde, längtar så<3
(Bild från i lördags från festen)

Älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela