Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Dricka mer......

Publicerad 2014-03-19 19:03:28 i Allmänt

Då va kvällen här och jag känner att denna dagen här varit exakt det jag behövde.
Fyllt i papper och ordnat lite saker, tagit promenad postat brev och sedan gick jag en liten sväng till.... skulle ha promenixa lite till, fast kände av att jag blev yr.
Jag vet att det beror på att jag har lågt blodtryck och dricker alldeles för dåligt just nu.
Dricker nästan inget alls under dagen vilket inte är bra ALLS, inte bara för trycket utan för mina njurar och hela kroppen.
Så måste verkligen börja dricka mera så jag kan gå mer, för att promenera är också bra för att få upp ett lågt blodtryck.
Så gör om och gör rätt!!!

Då jag kom hem igen efter min lilla tripp ute, tog jag en mellis som blev en Celsius i soffan.
Ska börja dricka vatten också såklart fast denna va jag som sugen på, så nöje och nytta tänkte jag.


Då jag ska äta då jag är hungrig blev det sen middag, fast sen frukost gör väll så att allt blir senare.
Sedan att försöka släppa på "tidshysterin" kring mat tar nog ett tag att få ut ur den hjärntvättade lilla jag.
ÄT DÅ DU ÄR HUNGRIG Thera!!!!

Dagens middag blev Bacon med ost på...
så gott




Nu ska jag låta magen smälta maten, sedan dricka en kopp kaffe om en timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela