Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Då tillsist infaller.....

Publicerad 2014-03-03 14:39:33 i Allmänt

I natt somnade jag sent, bara låg och kollade på äldste sonen som somnade i.min säng.... låg bara och kollade på honom medans han andades, underbart.


Lillebror somnade på soffan och efter att han gått i sömnen ett slag så ville han sova i sin säng, fast jag gick och kollade till honom också i omgångar.
Jag är så lycklig över att ha dom hemma.



Vi hyrde film igår och efter vi tagit och gjort oss rena så va det mys i soffan tillsammans med snax och film




Idag fick jag sova länge, till innan tio.
Killarna gjorde frukost och satte på en av filmerna vi hyrde igår.
Så då jag klev upp sätt de i soffan och bara va.... vackrare morgon kunde jag inre få<3

Idag fyller Lillasyster år, så hoopas hon har en kanon dag.
Minns en dagen jag fick veta att hon skulle anlända till familjen.
Hur pappa frågade hur jag skulle reagera om jag skulle få ett syskon.
Förklarade att jag skulle hoppa upp till taket i finrummet.... pappa kom fram och lyfte upp mig så jag kunde nå taket och jag bara jublade.
Att få ett syskon va verkligen min 5 åriga högsta önskan.
Så då hon kom, va det en nervös och lycklig Therese som promenerade från valla till BB på sjukhuset.
Hon va så otroligt söt och ännu idag är hon söt och dessutom otroligt vacker.
Så Syster Grattis på födelsedagen och jag älskar dig<3.


<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Idag fyller även världens bästa Sara Teddi Gelander år, så självklart kl 00,02 ringde jag henne och sjöng liten truddelutt, sådär pinsamt som hon tycker det är, and i don't give a Fuck =P, jag sjunger ändå!
Lite ledsamt att jag och barnen inte får pyssla om henne idag, göra tårta och baka bullar, fast hon får fira sin födelsedag en sväng till då hon kommer hit till oss, det är bonus bonus.
Dessutom som i riktig Magnus och Brasse anda, i 5 myror är mer än 4 elefanter, då de skulle göra tårta till Eva.... då de skev fel, det blev ave, Vea.... innan brasse skrev EVA... så fick de innan de stavade rätt äta massa bonustårta...
Så säger som brasse, - då får vi äta tårta en gång till!!!!

Hoppas hon har en toppen dag, hon förtjänar miljoner lyckliga stunder alla dagar om året självklart, fast idag är det lite mer lycka åt hennes håll och till hennes föräldrar som måste vara otroligt stolta över denna otroligt underbara människa de varit med att berika världen med
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Killarna och jag har varit på stan en sväng idag, lämnade in papper och hämtade lite nr jag behöver för imorgon.
imorgon blir det AF och att ringa A kassan även Övik energi.

Tänk va strul det kan bli, speciellt då jag varit utan adress och den post som skickats ut till fel adress har landat hos mig sen, sent i en hög..... en månads post åt gången.
Så i fredags sände jag iväg de jag hoppas är det sista som de behöver, Orkar verkligen inte alls med mera strul från dem mer....
Blir nog bra tillsist, brukar alltid bli det.
Bara en fråga om när "tillsist" infaller.

Miljöner med kramar från oss i lägenheten på våran gata i stan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela