Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Behöber en dag med sol och kaffe..... miljoner skratt får jag alltid med mina brudarmä =D =P ;P

Publicerad 2014-03-13 22:22:21 i Allmänt


Att det är vackert..... enkelt simpelt och alldeles alldeles UNDERBART!
På köksbordet ligger det avokado och blir mogen för att ätas och jag hoppas innerligt att det är någon av alla där på fatet som är klar tills frukosten imorgon.

Imorgon är det en ny dag och jag hoppas så att det är vackert väder, ja.... att iallafall solen är framme.
Har planer med Linda imorgon och känns som om jag verkligen behöver en sitta i solen timme med en kaffe vid hamnen imorgon med henne.
Så jag hoppas hoppas på det.
Annars är en sitta här hos mig underbart också, dessutom hoppas jag på en sväng till Jessica och Danne imorgon också.
Behöver en dag med mina brudarmäs, bara umgås över våra mobilio är lite tråk!!
(ha ha ha, fan va roligt vi alltid här tillsammans)

Ska ha en frukostdejt med Teddi imorgon också, bara det gör att imorgon blir strålande<3.

Räknar ner dagarna nu tills hon kommer hem, hit till mig, oss, så jag känner sådan lycka över att timmarna just nu passerar...om några dagar vill jag att tiden ska stå still, innan hon åker till vårat andra hem.
Vara särbosambo är lite kruxigt, fast LÄTT värt allt för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela