Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Att tömma känslorna...

Publicerad 2014-03-08 15:52:35 i Allmänt

Gnälla av sig lite....
Tänk va viktigt det är att få göra just det, bara tycka att det är jävligt jobbigt, ett helvette och bara känna hur förbannad en kan bli över hur en speciell situation verkligen är.

Jag är glad att jag får göra det lite nu och då med mina vänner och de kan göra samma till mig och sedan känns det BRA.... blir som att byta blod...tömma tankarna på allt strunt, alla problem, allt gnäll.... ja ALLT som kan behövas komma sig ut, sedan få ny syn på sakerna och tjof tjof så är det bra och det finns perspektiv som en inte hade innan.
Så skönt att jag nu inte behöver gråta ut så längre, jag bara skrattar och är lycklig... bara mår som en PRINS!

Hade dejt igår, Fredagsdejt med Teddi över ett glas vin och tända ljus.
Vi pratade tills kl blev 2.22 och somnade tryggt sedan i min säng som Melwin lagt sig i.
Så mysigt att bara få somna tryggt.

Kvällen bjuder på Mello hos vännen Helena med familj, blir hämtade efter vi ätit middag jag och Melwin.
Ska bli riktigt mysigt, trevligt.

Nu blir det att ta medicin och vila i soffan ett tag innan jag ska börja laga middag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela