Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Tokholm....

Publicerad 2014-06-22 07:49:41 i Allmänt

Säng säng säng.... sova sova sova Säng säng säng......
(sjunger ni melodin ni med då ni läser det? Ja jag erkänner, jag sjöng medans jag skrev ockaå)

Äntligen ligger jag i min säng, så varmt och mysigt det är.... gosigt med.
Det blev mörkare denna morgonen också, lyxade till med att hänga ett svart lakarn över gardinerna, underbart, helt fucking underbart.
Det är verkligen en mörk lägenhet hemma i Norrland nu, kommer somna och sova gott.

Bara två nätter kvar nu innan nästa fas av sommarens jobbaktiviteter, så ska försöka sova så länge och hårt jag bara kan idag.
Kommer kliva upp sen, äta lite gott, se film och slööööööööa heeeeeela kvällen innan jobbet.



Fick igår ett sms av Noa, söta lilla underbara individ.
Saknar dom så otroligt mycket, så det är lipen på gång hos mig.
De kommer ha det så bra i sommar med.deras pappa och familj där, nackdelen med att vara ensammen i Örnsköldsvik och jobba massor.
Vill inte lämna barnen helt ensammen varannan vecka hos mig då jag kommer sova, jobba, jobba och jobba.
De förtjänar en fin sommar med sol och familj.
Denna sommaren innan Teddi flyttar hit, innan jag har semester på sommaren, ja då får de vara hos deras pappa mera och jag får sluta vara ego och sätta deras sommar före att jag saknar dom och vill ha dom varannan vecka.
Vi kommer ha en superhärlig höst och vinter, vår sommar och ett helt liv sedan tillsammans!!!




Sänder ut leenden, kärlek och hopp denna morgonen till er.
Nu skriva ett sms till min fina Pappa och mamma Madde, ett sms till Teddi och skriva till barnen innan jag somnar.

Dagens bästa blev

Jag inser att jag har allt jag någonsin kan önska, att jag måste lära mig att inte dras in i andra människors cirkus och att jag inte vill ha med andras apor att göra, jag kan välja att inte behöva bli accepterad av alla, det som betyder något är i slutändan att de jag älskar, de jag bryr mig om ska få min tid, mitt hjärta och de accepterar mig för att jag är jag.
Jag är inte perfekt, långt ifrån... fast jag är perfekt för någon som jag bryr mig om,någon som är perfekt för mig <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela