Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Mycket roligt att berätta för våra barn sen <3

Publicerad 2014-06-18 19:56:12 i Allmänt

Jävlar i min lilla låda vad jag hade paniken här idag......
Tåget va planerat att avgå 18:25 från Göteborg..... strålande med tid skulle vi ha mellan Borås och Göteborg.
Vad vi ICKET räknade med dock va då det faktum att det va i Göteborg arbete efter vägen(PANIK).
Så tiden vi skulle ha att kramas och jag gråta innan jag skulle på tåget, blev att i panik sitta fast efter vägen och köra sista minuten i bussfilen och känna att jag ville KRÄKAS i panik.

En snabbt parkerad snyggobil och en Teddi som jag trodde skulle trilla av pinn eller köra på alla sega bilister i roadrage(som förövrrigt också va fast i kö) så sprang vi till tåget och jag han på med marginal INGEN!!!!!
Hittade inte min plats ens innan tåget rullade iväg från perrongen....
Teddi hade parkerat på en bussplattsaktig lämna och hämta ställe så sprang med bara till tåget och sprang sen iväg igen..... fick en massa underbara pussar i farten, paniken i ögonen hade vi bägge.
Då jag väl satte mig på plats 97, så kom tårarna och jag blev lilla lipen!!!!
Massor av veckor nu tills jag får se henne igen..... gud, hoppas så skype fungerar för oss nu!!!

Nu då vi sagt hejdå.... eller Ses sen så känns det bra igen... iallafall bättre än att räkna timmarna tills jag ska åka... det finns inget värre verkligen.
Nu är fokus på att jobba och kramas med mina barn!
TjoffTjoff så kommer det ha passerat massa veckor och vi ska ha semester på Gotland en vecka tillsammans<3

Jag har då aldrig iallafall haft sådan panik som idag med att hinna med tåget, Jisses, jag ska ju tammefasiken jobba imorgon, marginalen för tabbar finns inte.

Skrattade då jag pratade med Teddi sen, för jisses vilka berättelser vi har för våra barn sedan i framtiden.




Nu fokus på framtiden......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela