Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Jun. 23, 2014

Publicerad 2014-06-23 02:56:13 i Allmänt



På söndagens morgon va detta en vacker syn från jobbet, den lilla solen en får, är jag tacksam över verkligen.
Sedan har det tydligen regnat hela dagen,fast jag sovit... så bara t grader och regn stör mig ICKET.

Sov länge idag, sedan soffan med film, sedan låg jag i sängen två timmar och kollade in i ögonen på Sara.
Galet va jag är tacksam över Skype.
Så härligt att ha henne där hos mig, mysigt och alldeles alldeles underbart.

Sedan sa det bara Tjofftjoff och det va dax att gå till jobbet.
Turligt nog så slutade det regna då jag skulle gå, så jag kunde gå i ro utan regn.
Inte härligt att vara blöt i kroppen då en ska jobba 10 timmar vaken natt.



Nu såhär mitt i natten, kl 03:00 längtar jag tills kl blir 07 så jag får komma mig hem för att sova innan jag går på sista natten för denna omgången, kommer längta tills tisdag nästa veckan då jag har 3 nätter igen.

Åter till Skype.... jag är så innerligt glad över att få se henne, längtar så tills vi kan prata en sväng imorgon igen, bara frestande att jag vill kyssa henne.... hon har de härligaste läpparna, jag som har en svaghet för just läppar och människans mun.(hennes mun)
(vissa har rumpan, bröst, ögon, händer, tänder på om de är blonda osv osv.... jag kollar på munnen)
Teddi hon har det..... DET.
Galet vad jag älskar hennes mun.

I just lööööve Teddi





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela