Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Extra Fluff.....

Publicerad 2014-06-03 08:37:34 i Allmänt



När allt de andra egentligen inte spelar någon roll, då saker kommer i perspektiv.

Vaknade idag och väckte dessa underbara, då inser jag att allt som spelar någon roll har jag här.
Allt det andra är bara extra, tillägg, "fluff" i vardagen och extra saker som gör livet lite mer roligare, semester, pengar, vänner och övrig familj är viktiga för mig, fast vad ska alltid komma först.... ?
Det som verkligen har en mening, det som är det som får allt att spela någon roll är detta, är dessa Två, mina barn.

Jag värnar om allt i mitt liv, alla delarna....fast då saker inte alltid är perfekt, då dedära "fluffet" som gör livet lite extra kryddat av skratt fallerar för ett tag, så inser jag att det viktigaste är här redan, i dessa två underbara individerna, Melwin och Noa.
Att det som känns viktigast är Hon som ligger i våran säng, hon som ska göra mig till hennes fru.



De barnen som är på de sista skoldagarna innan sommarlovet och en.framtid vi har tillsammans och vårat nu.

Jag har hälsan, jag har de som älskar mig och jag får älska dom.
Jag har ett hem även om det inte är fyllt med överdrivet mycket, även om jag inte har pengar över till resor utomlands eller till allt annat onödigt,(ja det är verkligen onödigt) så har jag det som verkligen BETYDER något.
Jag har lyckan, kärleken och dessa underbara barnen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela