Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Bitterljuvt........

Publicerad 2014-06-18 09:24:01 i Allmänt

Då är jag redo......
Eller vem fan försöker jag lura.....


 
Då va dagen här, ja det oundvikliga... fast lika lite som jag vill åka så vill jag att sommaren ska passera för då kommer jag bara närmre till att Teddi flyttar upp till oss i Norrland.
Mig och barnen.

Det är bitterljuvt detta, otroligt som jag längtar till att få jobba, längtar till hösten d¨å jobbet kommer igång, längt<r tills alla dagar jag har framför mig, fast......jag är inte bra på att säga hej då, eller ses sen och vi hör av varandra varje dag på telefonen, skype, sms, chatt och brev Älskling!

Dagarna och veckorna tillsammans har varit så mysiga och vissa dagar jobbigare, ja..... det har varit vardagar tillsammans där vanliga tjaffs varit avgörande för vår framtid..... Ja, alla små tjaffs och diskutioner har bara gjort detta till starkare band mellan oss, gjort oss mera fokuserad på vad vi vill, hur vi vill ha det tillsammans.
Förtsa tiden en är tillsammans brukar det vara intensivt och mycket mark en ska beta av, många viktiga saker för framtiden, viljor och bagage som ska arbetas av och delas med.
I vissa fall så brukar detta pågå under en längre tis då vissa par då oftast bor i samma stad, så kan det delas upp på månader,  för oss blir det lite mer intensivti vissa veckor <3 and i LOVE it <3
 
I natt låg jag bara och vred på mig, kvavt att försöka somna då det kändes som jag inte fick syre....
Låg och ville höra henne andas, titta på henne och låta hela min kropp bli varm över hur jävla vacker hon är.
Känns åthelvette att det är över en månad och MER tills jag får somna mot henne igen och vakna av att hon pussar på mig innan hon åker iväg till jobbet.

Nu har jag iallafall packat klart och jag är på väg att gå ut till kyppe för att lägga mig i solen och bara vara idag innan hon kommer hem och vi ska åka till tåget.
Nästa gång jag kommer till Borås kommer vara till hösten, planen är att vi ska ha en gemensam semester mot september där vi ska ha ett äventyr tillsammans och bara njuta, plandera framtiden.
 
Nu ska min frukost ner i lilla magen sedan ska jag med så pass lätta steg jag bara kan gå ner till bryggan och andas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela