Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Är lite grisigt ytlig.....

Publicerad 2014-06-19 17:50:15 i Allmänt

Vilken effektiv dag, fast så otroligt slö slappar dag det är också idag....

Redan innan kl 8 hade jag betalat räkningar, lagt in för kommande betalning av hyran och gjort rätt för mig ekonomiskt för denna månad
(helvette vilken förlösande kännsla det ger)
Städat på killarnas rum det jag kan just nu, ska sedan dra med dammsugaren och skura deras golv imorgon, tvätta deras kläder också imorgon är planen.

Har städa ur kylskåpet och handlat på Ica också, skrivit lite sms till min pappa och några meddelanden på FB till vänner.
Nekat en kopp kaffe på stan med en liten DJ för att jag borde vila för nattens jobb.

Jag har pratat med min arbetsgivare för sommarens jobb mer exakt om tiderna och löst lite trådar där på det jobbet.

Ätit en underbar lunch, sill och potatis
(kan jag äta året om....mumma)
Och pratat med Teddi har jag även hunnit med att göra.
Dessutom vattnat blommor, gått med sopor och påbörjat att packa upp från väskan.
Jisses vad jag gnott på idag.

Redan snart strax ett dygn från Teddi....
ja det är jobbigt fast va så härligt att se henne igår över Skype, känns som sommaren kommer passera rätt behagligt då ändå, att få se henne är viktigt för mig.... vill inte bara ha en "skugga" där borta.....
dessutom är hon GRYMMT jävla snygg och behaglig att kolla på, hela kroppen rusar av lycka bara att att kolla på henne... dessutom är hon snäll, omtänksam, glad, busig och tusen saker till son gör att jag bara är galen i henne.
Fast skadar inte att hon dessutom är galet jävla snygg och sexig heller.
(känner mig grisigt ytlig..... höhöhöööhö)

Nej, nu blir det att vila ett tag i soffan, ska prommenixa till jobbet efter kl 20.

tjollahopp



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela