Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

<3

Publicerad 2014-06-13 20:04:54 i Allmänt

Då va det snart dax, dax för sommaren att ta form för detta året och aldrig har det varit så härligt att ha sommar som denna sommaren.
 
Snart hoppar jag på denna sommarens sommarjobb då 1a delen av semestern kickar igång den 20e juni.
Längtar efter att komma mig till jobbet, detta är lixom det jag väntat på, sedan kommer vardagen komma igång till hösten, känns så härligt.

Kommer försöka att ha stunder med vännerna mina också i sommar, lite skoj ska jag allt försöka att ha fast jag kommer jobba, kommer bli en jobbig sommar annars.
Så ska försöka få till dagar med vännerna mina, de som kan dvs, för många har ju sommarlov själva, semester och fina familjer och andra vänner de vill umgås med,
fast jag hoppas på att få någon liten stund med någon av de jag har i Övik.
 
Igår va det en sådan underbar dag tillsammans med Teddi... ellervafan alla dagar är kanon med henne så det känns knas att försöka att förklara extra vad vi gjorde som va så extra mysigt.
Det va sådan marknad på torget i Borås, med mat från massa olika länder, vi gick ner till staden tillsammans och åt gott, kollade kläder, kollade på skor, drack en kaffe och ja,allt va bara perfekt.
Hemma så somnade vi i soffan ett tag innan vi åkte till stan igen och vi såg på bio, Malefecent (stavades den filmen så???).
 
Nu jobbar hon kvällen, så jag har förberett så vi ska äta pizza då hon kommer hem, sedan mysa massa i soffan och bara vara, ta vara på alla minuter med henne <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela