Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Dammsugare, dammsugare åh du kommande framtida underbara dammsugare

Publicerad 2014-02-18 14:14:28 i Allmänt

Ja, då va det den dagen, dagen då jag sov som en liten minigris tills kl va efter TOLV.
 
Jisses va skönt det är att få somna så tryggt, så varmt och älskad och känna det så som jag gör i hela mig.
Sedan sova i övefr tolv timmar och vakna av att jag ändå fortfarande är lite trötter, kolla på min mobil och fått sms av Teddi<3, jag blir varm i hela mig och kärleken flödar över.....nästan så jag blir lite blödigoch liiiipig.
 
Gjort kaffe(såklart de första jag gör)och sedan tassade jag runt ett tag med vännen Helena i telefonen tills nyss.
Alltid skönt då vänner ringer och hon är alltid BÄST på att hålla kontakten, sjukt tacksam att hon är så
*TACK VÄNNEN*.
 
Nu bara soffta lite, vet inte vad dagen har att erbjuda, fast helt övertygad om att det kommer bli superbra och en alldelles alldelles "bal på slottet "kännsla i hela mig då dagen är slut och jag ligger i en varm trygg säng.
 
Tänker massor på mitt NYA PLACE också, allt jag vill göra där, hur jag vill bo,
leva och plasera fluffet såklart.
Lägenheten är så fin och verkligen så glad över att jag fick den,
verkligen allt som föll på platts där, tjoff tjoff lixom.
Såklart lite omöjligt att veta exakt hur jag ska ha det, fast en bild har jag ju,
sedan rent praktiskt med alla vinklar å vrår....ja, det får jag ta sedan, det kommer iallafall bli totalt SUPER och känner ett lugn över allt.
Det jag inte hinner ordna nu, hinner jag fixa sedan, thats it.
Finns saker jag verkligen behöver köpa, vilket känns sådär... mycket kan jag leva utan, fast inte ha en dammsugare gör mig nervig verkligen.
Så det är nog enabrt det som oroar mig just nu, ha ha ha, dvs STRUNT!!
 
Skönt att en DAMMSUGARE är det enda som tynger mig just nu....
Jag ska köpa en snygg bra underbar dammsugare som jag kan dannsa med varje vecka.
Så är rätt lycklig över mitt kommande dammsugarköp ändå*fnissar gott*.
 
Klockan är över kl 14.00 och borde nog fundera på att äta något förutom mina vitaminer och kaffe....lunch? Frukost.......eller middag?
 
Mår så sjukt jävla bra iallafall, har saker i mitt liv såklart jag vill ska bli bättre, saknar mina barn, saknar att ha en bättre rutin och längtar tills vardagen kommer igång med jobb och skola.
Fast innan detta, som jag vet kommer att bli, så är det perfekt just nu här, EXAKT som det är och jag njuuuter av mitt liv<3.
 
Tack JAG för allt jag kan, TACK jag för att du tror på dig, tack jag för min syn på livet och tack jag för att jag är jag och har så underbara vänner, underbar familj som hör av sig och tack för att jag äntligen efter sisåååådär efter många år lärt mig att koppla bort de problem jag inte ska ha att göra med, drama och oro jag inte borde ta på mig.
Som en vänns sambo sagt till mig, deras "äckelbubbla" ska inte påverka mig och mina val.
Deras val får stå för dem och mina för mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela