Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Skriver det hur många gr jag VILL....

Publicerad 2014-04-08 13:56:25 i Allmänt

Lite nu och då.....

Någon natt mellan varven har jag så att jag bara inte kan somna, dessa nätter brukar knasigt nog vara då barnen kommit hit, antar att jag ligger och bara njuter av att de är hemma, att vi hade så bra dag, en sådan mysig dag tillsammans.
Dessa tankar gled då vidare till såklart....*wait 4 iiiiiiiiiiiiiit* till Teddi och våran framtid, våran nutid.
Såklart länkar jag allt i mina tankar till henne.... jag är galet KÄR i henne, så såklart är hon del i alla mina funderingar.

Nattens sömn blev bara tillsist 3 timmar, så då jag skulle med barnen till skolbussen va denna Mamman trött, blev en promenad iallafall efter mina kära barns buss åkte på 30 minuter.

Planen idag va att gå hem och förbereda för mötet ikväll och läsa i lite böcker för mitt lilla kommande liv.
Fast blev nära tre timmar över telefonen med Teddi först.
Då vi avslutat samtalet kunde jag inte sluta le.... alltid med henne så mår jag bra, fast detta samtalet va bara så jävla megasuperduper BRA.... jävlar vad jag är kär i henne(jo jag vet att jag redan skrivit det en gång....bla bla bla..... fast jag skriver det igen, jag är så jävla kär i henne)

Sedan va det dax för att vara effektiv... ja, jo JÄVLAR va lätt det va... de renoverar under mig, dvs det lever RÖVARE i väggen av allt borrande och slagande och ja allt liv.
Kommer hitta ro för styrelsearbete efter kl 16.
Det får bli lätt middag och sedan RFSL jobb tills 18.30.


Såhär lycklig är jag idag..... JA, för jag är lycklig och skriver det hur många gr jag vill.

Snart kommer barnen hem också<3 underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela