Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Kukighetens egna kukighet inträffade vist.......

Publicerad 2014-04-03 11:57:56 i Allmänt

WTF......

Ja, what The Fuck känner jag bara idag....

Helvettet att det behöver kännas såhär.
Hamnar i ett jävla tänk av fläkta fly fassoner där allt bara för en liten skit sak blir det svåraste någonsin och även om jag VET att det löser sig, att om några veckor, en månad så är problemet löst och om tre månader ett minne bara, något jag klarade av och red ut en gång i April månad det bästa året jag någonsin haft och jag är lycklig som fan just nu, förutom att det strular till sig lite idag.

Ibland vill jag bara få spy ut att det är KUKIGT, allt..... att jag ska FÅ PANIKEN och känna att marken öppnar sig utan att någon annan tar på sig mina funderingar och problem.
Ja, klart att människor har empati, sympati och känner frustration med mig, fast jag vill väll inte MEDVETET dra ner andra eller lägga över mitt kukiga problem på någon annan.
Då får jag ju ett KUKIGT problem till, ja att jag ska ja dåligt samvete mot annan också..... inte nice.
Älskling Teddi, inte ditt ansvar här, att du ska ha dåligs samvete för att JAG har det lite tufft nu här..... låt mig bara få gnälla av mig. Jag löser det, eller jag överlever.
Vi har varandra<3

Jag vill bara att veckorna ska passera nu så att jag kan kolla tillbaka på denna månad med mera jävlaranamma och erfarenhet så jag besitter mera "UMF" och styrka och målmedvetenheten om vad jag vill förhindra i framtiden.
Såhär jävla KUKIGT ska jag ALDRIG MERA ha det!!!!ALDRIG I HELVETTET!!!!

Idag väntar möte med barnens pappa och BUP så killarna ska få komma igång och prata av sig lite efter allt som varit de senaste åren.
Sedan väntar lååång promenad i solen för att tanka energi och inse att livet är underbart och jag är kär<3

Imorgon kl 13 möte med vuxenskolan Komvux för att sätta igång med mina studier för framtidens icke kukighet och mera möjligheter och kunskap så jag kan söka till att läsa vidare till Sjuksköterska.
Det är den bästa investeringen till min framtid och framgång<3

Nu en kopp kaffe gjord i den finaste kaffepressen jag fick av Teddi förra lördagen och drömma bort APRIL'S månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela