Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Imorgon......

Publicerad 2014-04-01 11:58:04 i Allmänt

Framtiden......

Vad vet vi om vad framtiden ger oss, hur den ser ut, vad som väntar i våran framtid.
Framtiden i kommande timme, kommande dag, vecka, månad och år.

Framtiden är en följd av vad jag gör idag, denna sekund, hur jag hanterar och planerar mitt nu kommer bli en följd till min framtid och framtiden ser just nu otroligt ljus ut just för att jag har en framtid som jag vill dela med någon som vill samma saker som jag i livet.
Känns som om vissa saker inte kan gå fort nog bara......

Tänker mycket på framtiden, på vad jag gör just nu för att säkra den framtiden jag vill ha, studera, spara, träna för att kunna göra en investering idag för framtidens skull imorgon, nästa år.

Vist, saker ändras..... kollar jag på vad jag trodde för min framtid för 3 år sedan och var i livet jag befinner mig nu, så är det en TOTAL ändring, för framtiden och den vision om framtiden, vad en vill ändras.

I dagarna tänker jag mycket på min framtid, min framtid tillsammans med Teddi, med barnen, hur vi vill ha våran framtid, hus, lägenhet, barn..... och jag är för förstå gången i en klarhet hur jag vill ha det<3
Lever i ett underbart NU som tar mig varje dag till lyckan över att jag älskar mitt liv, mitt nu och framtid.

Låter VERKLIIIIIIGEN flummigt detta inlägget märker jag*ha ha ha*
Nu ska jag i mitt nu dricka kaffe, kolla på TV, ringa lite samtal och sedan ska jag jobba ikväll.

Vi hörs i framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela