Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Familjen JacobZon Gelander

Publicerad 2014-04-23 01:21:26 i Allmänt



Inatt sover dessa underbaringar tillsammans och denna mamman är galet lycklig över att de är hemma.


Igår då de kom till mig så blev det en Tripp direkt till stan, stannade på torget ett tag och dessa skönheter fick riskakor innan vi promenerade till lekparken.
Vet jag är deras mamma och kanske inte helt opartisk, fast OJ va dessa personer är underbara artiga, snälla och omtänksamma mot varandra och andra.
Kommer sakna dom då de åker till deras Mormor på fredag, fast klart de behöver få umgås med deras familj på den sidan också, de ska få umgås med deras moster och kussefiner med på lördag.
Och kan de tydligen bara göra det då jag inte är närvarande så får det bli så.
Jag hade så stort hat mot min moster och mamma då jag va liten för att de va osams och jag inte fick umgås med mina kussiner.


Idag fick jag FINT guld besök av fina vännen som bor i Malmö numera GuldJohanna, blev kaffe hos mig ett tag där vi bara fick prata ikapp oss.
Sedan en sallad tillsammans på reuterdahls som blev en kaffe på maten stund, sedan lekparken med barnen.
Bara älskar att umgås med denna kvinnan, så ärligt härligt och inte alls komplicerat, dvs I LOVE.

Då hon åkte hem blev det en Tripp med barnen ut i solen och bara va, killarna handlade glass och stolta betalade de själva.
Åh vad jag älskar dom<3

Denna vecka får gärna vara såhär alla timmar, alla veckor, alla månader och år.
Saknade att ha Teddi vid våran sida bara och snart är det så, vi två resten av våra liv<3
Längtar tills nästa vecka så det värker i mig, fast njuter av att umgås med Melwin och Noa så otroligt mycket.

Om några dagar är vi äntligen tillsammans alla i familjen JacobZon Gelander <3



Många kramar från oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela