Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Bryter ut i svensk sång med finsk touch....

Publicerad 2014-04-13 19:46:42 i Allmänt

Veckan med mina barn har bara passerat lite sådär *poff* och här sitter vi nu, de ätit fil till kvällsfika och ska strax tassa till deras sängar för att sova.
Imorgon är det skolan för killarna och andra föräldern veckan.

Denna veckan varit livful och händelserik som bara den och idag somnade jag till två timmar av bara bonusvila medans barnen va ute och lekande tillsammans.
Varit ut med barnen efter middag och hängt i solen också på dagarna, laddat med energi.




Jag har verkligen underbara barn




De kliver upp då kl ringer, gör egen frukost, klär sig och bara är underbara på morgonen.
kvällen hoppar de in för att ducha och nattar.
De vuxit oerhört och att jag ger de plats,litar på dom och är såhär glad, så märker jag lyckan i barnen också.
Lite roligt har vi också såklart hemma på dagarna.
Noa
Melle


Idag stekte Melwin korv, Noa kokade pasta och jag fick sätta mig till dukat bord.
Melwin har diskat och ja,jag har helt underbara barn. Gud va denna föräldern älskar er.

Igår kom fina Jez, även vice ordförande i Rfsl Örnsköldsvik med hennes barn.
sedan en sväng på kvällen kom Helena och ett av hennes barn och en vän till dottern.
Då va det 6 härliga skratt inne i deras rum.
Jag stod i köket med de andra vuxna och gjorde massa pannkakor för kvällsmaten.



Efter kvällsmat, dusch för barnen och kvällsrutinerna så samlades alla fina i sängarna och spelade och se på film.
Max va ute och i sömn efter ett tag,Alexander kom ut i soffan till oss och somnade(va så mysigt att bära in honom till sängen sen då han tryggt somnade mot mig.... en liten, söt trött treåring som jag fick mysa med och bädda ner, det gör ONT i mig) sedan somnade mina barn efter ett tag.

På morgonen tassade Max in till stora sovrummet efter 5 och vi klev upp sen strax innan 7.
Lät Mamma Jez sova ut. Bästa vännen.förtjänar ALLT fint.




Innan lekparken så spenderade barnen tiden såhär, tillsammans med lek, bus tjat och vi Mammor, vi drack kaffe.

Idag har varit höjden av underbar vecka, är så tacksam över underbara vännen Jez och hennes fina kloka härliga barn.
Tacksam över att Helena svänger förbi och delar med av hennes leende och skratt.
Tacksam över nya möjligheter som jag tagit tag i denna vecka, beslut som varit.med och formats för framtiden.
Tacksam över denna veckan och de fina individerna jag har i min omgivning.
Underbart att jag och Teddi suttit med veckor framöver och fått struktur på framtiden, att vi ska spendera 7 veckor tillsammans snart i sträck är lycka till tårar.
Sommaren kommer bli underbar och längtar till höstens alla möjligheter<3
(mer info om det kommer sen)

Tack vänner, tack pappa för dina samtal i veckan och tack mina barn för att ni är så underbara exakt som ni är.

(sjunger en truddilutt på en Arja låt.... jag vill tacka liiiivet*bryter på finska också*)

Tack för denna veckan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela