Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Att släppa taget för denna gången.....

Publicerad 2014-04-05 20:26:35 i Allmänt

Då va jag inne i denna första helgen i April månad och nästa månads första helg kommer jag vara i Stockholm.

..... snart en vecka redan utan Teddi.
Förra veckan denna kvällen hade jag och Teddi otrolig ångest.
Jag hade sådan kommande saknad av henne i mig redan då jag låg där mot hennes bröst, hennes öppna trygga famn.
Hur kan det vara möjligt, att älska någon så innerligt och bli älskad så innerligt tillbaka.
Det vackraste av allt är att jag KÄNNER att hon älskar mig, att då hon tittar på mig, så känner jag värmen från henne.
Passade på att njuta av hennes närvaro, av henne alla sekunder hon va här och ta vara på tiden.
Jobbigast va ändå att kyssa henne sista gången för denna omgång..... att släppa taget.

Förra veckan på Torsdagen va vi i familjen på Baazinga och röjde runt.
Att höra barnen skratta så, att se dom springa och bara vara samlade med gemensam familjekänsla, det värmde så.
Kärleken för henne bara exploderade till högre grader av att se henne och barnen tillsammans.
Kollade filmer tillsammans och kvällen blev utformad till vad barnen ville göra....

Redan snart en vecka sedan jag fick somna med våra armar om varandra tryggt och fullt av gemenskap till gemensam framtid.

Oj vad jag är kär i henne!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela