Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Apr. 05, 2014

Publicerad 2014-04-05 21:54:49 i Allmänt

Varandras historia.....

Inget som är någonting konstigt är det faktum att alla har en historia, en historia som alla gör oss till de vi är.
Saker vi gjort som format oss till de vi är idag.
Vi har alla "tränings hjul" på oss i våra liv.... första kyssen, första lägenheten, första gången vi va sambo.... första gången hjärtat brast.

De flesta i min ålder har alltså ett X.... eller flera x förhållanden som färgat av sig på ens person.

Såg en gammal bild på min Mr Bonds sida,(såklart FB) där hon nykär kysste sitt X....
Det va lite så det sved av att se den.
Fast då finns det bilder på mig, sidor i denna blogg där jag kysser henne, där jag skriver att jag älskade henne.

Det va då, ja jag har älskat innan, jag har kysst någon innan jag kysste Teddi, jag har ett förflutet och det gjort att jag kan älska så som jag gör.
Teddi och jag pratade om det idag.... och hon klokt sa att tack vare att hon älskat innan kunde se kärleken, det hon känner för mig.
Jag håller helt med henne, att just för att jag älskat innan så vet jag att det jag känner för henne är starkare cän någonting jag någonsin kännt innan.

Jag är glad över att ha fått älska, att fått ha en historia där jag kan prata med henne om allt från min historia, allt....även det jag skäms över.
Behöver inte skämmas för henne, fast att blotta mig så, berätta allt om min historia krävs mod.

Att vi bägge har X, det är jag oerhört glad.över.
Jag vet vad jag vill ha i vårat förhållande mer nu, än jag gjorde innan.
Vi vet exakt hur vi vill ha det tillsammans.

För nu blir det henne jag ska leva med resten av mitt liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela