Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

!Tänk så glad en kan bli!

Publicerad 2012-09-15 18:15:34 i Allmänt

Blev en dag på tre i huset, då jag har dammsuga, plockat, diskat, hjälpt killarna med deras rum, lagat lunch och bara varit ett tag är det inte lika trevligt längre!!!!
Killarna åkte till kompisar och jag va då ensammen hemma..... Kan inte åka iväg, kan inte göra nått mera än att hålla hundarna sällskap, killarna kommer hit med deras vänner lite nu och då för att byta hus att leka i eller kissa/ dricka vatten.

Ville bara slänga mej på sängen och dra täcket över huvudet av ensamhet och tristess, då ringer storasyster.... Som en räddande ängel så skulle dom komma förbi och gratta Melwin då han hade fyllt år!
Så kl 15 tiden va dom här och vi har surrat, jag har fått mysa med lilla Emil och pratat med syster och hennes UNDERBARA man Stefan!
Jisses vad jag älskar dom!
Sen då dom skulle åka gick vi och plockade massa äpplen och skickade iväg med dom!
Hoppas dom gör en god paj eller kräm:)
En paj med MASSA glass till :)

Sen va det middags tajm, middag på oss tre, men bara Melwin och Noa som åt mat, en klump i magen som inte försvinner, så har inte ätit något sen riskakorna till lunchen!
Lever väll på det ett tag till, har kokat ett ägg så ska äta det på ett tag!
(känns som aldrig nu bara)

Killarna är hos fina grannen Kalle nu och leker, värdena bästa grannar.
Killarna älskar att vara där och jag förstår dom, Kalles mamma och pappa är HELT UNDERBARA verkligen!
Kalle är en så artig liten kille och det är verkligen en så gudomlig gåva att ha dom på våran gata i stan!

Sitter i köket, känner hur ägget på köksbänken stirrar på mej och säger som att jag SKA äta upp det!

Så ska lyda ägget och TVINGA det i mej så jag inte svimmar.
Kan försöka undvika det så gott jag bara kan då jag är ensammen i huset! Somna kanske, men lite onödigt att göra annat!

Hoppas ni har en trevlig helg alla där ute!
Ta hand om varandra.

Thera Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela