Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Tack goooooooode DANNE!!

Publicerad 2012-09-16 20:08:27 i Allmänt

Ja tack goooooode Danne, vilken ängel!
En av förutsättningarna med att ha ett hus, är att allt runt omkring ska finnas till huset, skottkärra, gräsklippare och alla andra saker som en behöver för att klara av ute sakerna.
En av de sakerna har vi ICKE, en rätt viktig sak då det växer faaaaaasligt mycket gräs på somrarna, en gräsklippare!
Jo det finns två st, men två som är totalt odugliga, så pass odugliga att dom inte ens startar.
Så i sommar har vi som förra sommaren och sommaren innan det(mutter mutter)
Så det ska lånas en gräsklippare, vilket inte alltid går.
Ibland så vet vi att vi inte får låna fem förrän tisdag, men då tisdagen kommit så regnar det, iiiiiiiiiinte så lätt att klippa gräset då!
Sen då jag svimmar och har det knas i kroppen lite nu och då, så är det inte alltid en varit sugen att gå med gräsklipparen i stekande sol heller, så det är en pest å piiiiiina att oroa sej över gräset, sen då det inte regnar och det passar att vi lånat en klippare, så har då gräset självklart blivit LÅÅÅÅÅNGT, dvs jäääääääävligt drygt att klippa!!!
Ja ni kanske märker hur irriterad jag blir!

Nu har det varit en ordentlig jobbig tid, massa tid vi inte haft, massa annat strul och skit, så nu va gräset LÅNGT!!!

Då finns det underbara människor!

Förra året kom Linda och Therese Boväng hit och hjälpte till en dag, super snällt och guld värt då jag förra sommaren va ÄNNU sämre i kroppen!

Idag kom finaste DANNE hit, han har just åkt till hans och sin fina frus hus en bit från oss!
Känns såååååå bra och det blev så fint!

Tack gode Danne och Jessica för hjälpen.
Ni är för fina<3
Tack tack tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela