Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Står jag "blåögd" på sidan av allt och förnekar allt???

Publicerad 2012-09-25 08:11:07 i Allmänt

Varit en orolig natt, sovit skit dåligt, oroligt...... Vaknat ofta och svårigheter att somna om, sen då jag väl har somnat så har jag drömt mardrömmar från helvetet!!!!
Inte riktigt min kväll så att säga, en riktigt skit natt helt enkelt!
Så är det fullmåne eller vad???
Känns som det, eller så är det massa saker jag bearbetar bara som ger sej till känna med dessa drömmar och oroliga snurriga sömnlösa natt, vilket som, har det varit en skit natt!!!

Varit vaken nu i 30 minuter och bara ligger kvar i sängen, inte så trött som jag borde, mest bara en obehaglig känsla över alla mardrömmar och funderingar.
Hur påverkad blir du av dina drömmar???

Jag vet de gånger som jag verkligen inte kunnat avgöra vad som varit dröm och vad som är verklighet då jag vaknat, drömmarna jag varit så sammanflätade med livet att allt kan verkligen han inträffat.

Det är en sån morgon för mej, inte drömt något spejsat eller galet om myror, om monster eller att mina barn kom flygande över en åker, utan det har varit drömmar som verkligen är mardrömmar ur det verklighets baserande portioner!
Inser att jag drömt om mina värsta faror, att barnen gjort sej illa, att folk dragit lögner och lurat mej mitt framför snoken på mej och jag idiotiskt och "blåögd" stått och bevittnat allt men valt att inte ta tag i det för att det skulle bli för jobbigt!
Att jag bara sprungit runt och blivit konstant bedragen och gråtit i min dröm.

Vaknade kl 3 i natt och somnade inte om förrän efter 5, vaknade av att jag skällde ut en person och grät!!!

Detta är en skit morgon verkligen, bara känner hur alla funderingar som orsakat alla mardrömmar ligger som ett lock över mej.

Ja, nu ska jag upp iallafall, ska koka mej ett ägg så jag får nått vettigt i magen.

God morgon, ja...... Iallafall, morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela