Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Snurrat på!

Publicerad 2012-09-26 19:58:37 i Allmänt

Det snurrar på i dagarna här och det är så underbart att mina barn är hemma, Melwin sitter i min famn nu i tvsoffan medans jag bloggar lite, Noa sitter i fothuset av soffan och det är underbart att jag ser dom!
Mysigt att kolla på halv 8 hos mej de dagarna som dom är här<3
känner mej så mer älskad då dom är hemma, underbara underbara barn.

Till middag idag blev det wåfflor som killarna verkligen uppskattade, och sen har jag gjort en sockerkaka med rosa frosting på och även i
mellan, en socker söting:)
Killarna uppskattade deras kvälls fika ikväll också, men, det är ju trotts allt Lilla Lördagen:D

Det är underbart att känna att dom gillar det jag bakar, lagar och ordnar:)
En mamma behöver ibland känna sej bekräftad och uppskattad.

Annars har det snurrat på, lunch, tapeter som har rivits av, dammsugning, dammat, plockat och flyttat saker som varit på fel ställen.
Lagat middag och bakat,
Ska strax diska upp efter baket och sen duscha, sen är det natt natt för mej.

Nu, nu ska jag krama om de små i deras sängar, annars blir dom utan om jag inte går in.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela