Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Fredags myyyyyyyyyyys??????!????

Publicerad 2012-10-05 17:04:31 i Allmänt

Varit en sådan fredag där jag mest velat gråta, varit redigt låg idag och har så otroligt ont i magen så att ens försöka vara glad eller uppåt är helt omöjligt.
Tung i huvudet och alla miljoner tankar är på konstant.
Saker som gör mej ledsen att tänka på, några saker som känns jobbigt och jävla pissigt att behöva tas beslut om!
Men jagvslår väll locket på som alltid och hoppas att det inte kommer påverka, klädnypa över näsan för att förtränga stanken, lappar över ögonen så jag inte ser problemen, spik i hjärtat med tejp för att hålla ihop hjärtat. Stoppad in papper i öronen så jag inte hör något och tvingar mej att mentalt lägga siden runt hjärnan så att jag inte behöver tänka mer i onödan.

Allt som jag funderar på sopar vi in under mattan och sen finns det inte mera.

Ta fram leendet och skrattar ett påklistrat lämpligt högt och fjantigt skratt så jag inte gör någon illa till mods.

Pratar om väder, avföring, mat och andra ytligheter för att inte gå längre ner på ytan.

Mensverk från helvettet, inte ätit lunch eller middag.
Känns ju bra.

Strunta i att läsa detta deprimerande skit inlägg, ta inte åt er, bry er inte om nått, bara JAG som gnäller på mej och inte någon annan.
Så koppla inte in er i mej och bli less på mej får något som inte rör er.

Sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela