Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Tar en timme i taget

Publicerad 2012-11-03 12:25:45 i Allmänt

Nästa vecka är det många saker som ska göras, men hoppas ändå att det finns tid över för att umgås med min familj, tänkte åka till min pappa, till vänner, till syskon och min mamma då jag ändå är inne i stan.

Har tänkt göra så mycket som jag vill och som jag orkar i veckan.
Så jag tar en dag i taget.

Idag har Maria varit ute på gården och tagit in de bästa killarnas hoppstudsmatta och satt upp ett fågelbord och ett rör ner i marken för att kunna sätta ner en gran om några veckor, så svärfar svängde förbi och hjälpte Maria.

Jag har sovit till kl 10 och har tagit golven med torrmopp, diskat upp det lilla som va i köket, har tänt ljus, har sminkat mej och gjort mej fin(ja jag försöker iallafall)
Sitter nu och ska försöka äta lite Danio.
Är rätt skakig fortfarande efter helgen som va och dålig aptit, ont i kroppen osv, men det är inte aj aj i njurarna längre.

Ska kolla sen om vi skulle kunna åka till Mormor Marys och morfar Folkes grav och tända två ljus och tända ett ljus för alla vi känner som lämnat jorden vid minneslunden.

Annars blir det en dag som är lugn.

Bara tar en timme i taget.

Kärlek och förståelse
//Thera

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela