Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Rädsla som föder oro....

Publicerad 2012-11-12 14:14:43 i Allmänt

Jag vet att jag inte är ensamen om att bra orolig att bli bedragen, är den enda som drömmer mardrömmar om att bli lämnad, stå ensamen och att vakna upp en dag och se se den en älskar i famnen på någon annan.
Det skrämmer mej, det bidrar till att jag sover dåligt och blir så misstänksam, för att jag alltid blivit lämnad, har blivit slagen, skriken åt, lurad och det har alltid varit jag som vaknat upp en dag och att golvet då smulas sönder under mina fötter.
Rädslan att konstans vara ledsen över historiens förhållanden i mitt nuvarande gör att jag konstans känner mej paranoid , att det ska inträffa igen.

Jag måste få rätsida på allt, all rädsla och alla tankar om att förlora den jag vill leva resten av mitt liv med.

Så vad göra för att slippa känna såhär?
Hur tänka och gå vidare med att inte bli ledsen över ett samtal eller den ekande frånvaron av inte besvarat sms?

För jag har konstant ont i hjärtat och är ledsen.

Jag måste rycka upp mej!!!
!!!!!!RYCK UPP DEJ THERESE!!!!!


Kommentarer

Postat av: inteutanminadöttrarochson

Publicerad 2012-11-12 21:39:26

skickar MASSOR av styrkekramar till dig från mig! hoppas att du alldeles snart får må bra!!!
KRAAAAAAAAAM!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela