Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Med dessa vackra människor blir det alltid roligt och dansa....

Publicerad 2012-11-10 15:24:28 i Allmänt

Hur trött kan en människa vara egentligen?
Idag blev jag nästan kittlad upp ur sängen kl 13, fort upp för att då inte skrattkissa ner hela sängen, stackars Maria att behöva sova i det sen.

Ätit frukost"lunch" och har plockat ihop lite kläder och smink, ska med några fina vänner ut ikväll, blir en sväng på Olles och fast jag skulle vilja kura i soffan och dricka massa koppar med te, så behöver jag komma mej ut också och dansa en låt eller tio!
Soffeboff, kicki och om Linda hänger med kan ENBART resultera i massa skojeridans<3
Med dom med ut blir det ALDRIG tråkigt, vackra är dom allihopa också.

Så ska jag strax upp och äta ett ägg stampat i lite smör till mellis.
Kicki skulle hämta mej runt kl 16 idag.
Ska gnugga gruset ur ögonen, ska kolla då Maria spelar lite guitar hero och få lite partymusik känsla av alla goda 80tals rocklåtar hon riffar till.

I veckan som kommer ska jag knyta fast Maria vid en köksstol och tvångskramas med henne.
Saknar lite kramar och MASSA kärlek.
Få se om det blir lite kvalitets tid med henne<3
DET BEHÖVS!

Hoppas ni har en strålande fin lördag alla ute vid mobiler och datorer i detta nu.

Sänder massa kärlek till faster Marita idag också, som i helgen förra året begravde sin man.
11/11 2011
Fina Kjell, du är så SAKNAD.
Hoppas du i världens vackraste himmel kastar pil och skrattar<3

Kärlek förlåtelse och förståelse
//Thera

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela