Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Då vi ses.....

Publicerad 2012-11-08 19:23:21 i Allmänt

Då har det varit en dag med möte på Arbetsförmedlingen tillsammans med Personalstrategerna.
Mötet gick super fint och jätte bra, så det la grunden för ett fortsatt bra grundhumör resterande timmar på stan.
Efter ett antal veckor ifrån min fina Indla så lyckades vi få till en dejt idag, hon hade bil och hennes man va ledig så hon va dessutom barnfri.
Så, då vi spenderar timmar med varandra kan det ENBART bli bra och trevligt.
Skrattat så att kinderna värker och om ett gott skratt förlänger livet, så har jag nu jämnat ut det ned allt strul med magen!:)
Då vi ses har vi alltid hysteriskt roligt och SOM jag gillar den donnan.
Kollade på gamla bilder från våra stunder/fester/gråtträffar/fikastunder idag och OJ vad jag skrattade och mindes de stunderna med värme och en smärta.
Hur olyckliga vi bägge va och hur viktiga vi va för varandra.
Hon är den närmsta vännen jag har förutom Underbara Jessica<3
Vill aldrig förlora dessa underbaringar!

Efter att fröken Indla handlat det hon och maken behövde för middagen dom skulle ha med familjen imorgon så fick jag skjuts till huset.
Då blev det att tända ljus och ordna fint, diska, plocka och allt vanliga vardags fixerier.
Maten blev fort klar och har nyss ätit.
Älskar basskemej cosscoss:D
Så smask och lätt, det är alltid något viktigt för mej:) gott och enkelt<3

Kryper ner under en filt snart och ska vänta på att maten landat där den ska så jag kan göra en kopp te att avnjuta .

Imorgon väntar en fin fredag och hoppas på massa bra.
Lämnar er med några bilder som vi hittade idag<3

Kärlek, förlåtelse och förståelse
// Thera

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela