Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Styrelsemöte, middag och bowling

Publicerad 2012-06-15 22:54:45 i Allmänt

Ikväll har det varit avslutning med RFSL Örnsköldsvik för den kommande sommaren, va redigt mysigt att umgås.
SÅÅÅÅÅÅ Åhhhhhh SÅÅÅÅÅÅ viktigt att man i styresen får skaka av sej alla saker och umgås tillsammans, skratta och ha trevligt.
SOM jag älskar alla i våran lilla styrelse och vi gör så bra saker och viktiga saker i denna stad.
LÄTT att man glömmer det mellan varven, men sen händer det att man pratar med en fin människa i Övik som berättar att det är SÅ bra att vi finns, eller man pratar med en annan rfsl i en annan stad och får höra hur bra man jobbar, eller efter en träff men fina Fredrik nere på förbundet som PEPPAR en till max att det vi gör är bra och för en förening som bara varit till i denna staden ett år har gjort fina och bra saker och att vi kommer fortsätta göra fina saker.
ÄLSKAR att höra det, att veta att det finns människor som väljer att se det possitiva i saker och inte lägga lika stor vikt i allt de negativa(Privata åsikter dvs om HOMOFILER, Äckliga bögar och mediakåta flator och annat som dom säger).

VI gör bra och VI gör det VI kan, vi alla jobbar på detta på våran fritid, med familjer, jobbet och andra personliga saker som styr våra liv och måenden.
Så att vi kommit till detta läget och har 42 medemmar i denna staden gör mej OTROLIGT peppad att göra mera för alla våra medlemmar.
Det är redan planer på att till hösten bjuda ALLA våra medlemmar till en fest, i Augusti.
Så jag ska kolla runt vad vi ska göra....Ska kolla om förslag finns från alla våra fina medlemmar också!

/Thera

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela