Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Tack familjen Wetterstrand Sjöberg

Publicerad 2012-07-15 23:44:42 i

Idag har verkligen varit en dag av massa plock och trix...... Om det va massa som skulle fraktas till festlokalen innan igår, så kändes det som gånger tio så mycket idag då vi skulle städa, plocka och röja. Det va massa disk, massa skräp, rester och bara mycket mycket plock att organisera upp vad som ska till oss alla olika! Vi har ändå tagit dit saker sen torsdags och idag skulle allt tillbaka!!!!!!!galet galet!!!!!! Jag, Maria och Eliyah anlände till festlokalen idag kl 14ca och vi va därifrån 18:40. Fast vi då från kl 17:30 satt tillsammans och åt god mat som fanns över ifrån igår. Brudparet skulle då vi åkte därifrån åka med allt vi lastat in i bilarna till dom och sen dit igen för att hämta all mat som skulle hem. Det är underbart, all planering, alla nerver, all stress och alla sena timmar, för bröllopet, för då jag satt där, då jag höll mitt tal, då vänner och familj till dom uppskattade kvällen, allt vi gjort och planerat, då jag såg i Jessica och Danne's ögon hur tacksamma dom va, då Jessica tackade för allt i en blick eller en slängpuss, så va jag så tacksam över att jag fick detta ansvar, att dom litade på att jag skulle göra allt för deras skull, allt som låg i min ork och makt. Jessica och Danne har en fantastisk familj och det har varit så fint att träffa all Danne's familj och hans nära fina vänner. En av Danne's bästa vänner höll tal igår, nämnde att alla innan i talen de höll nämnde att Danne är den bästa vännen till dom och är det något som stämmer och som jag håller med i, är det att Danne verkligen är en helt underbar man, en otrolig vän, en helt underbart godhjärtad person som jag och min familj verkligen älskar och jag vet att han är en underbar man till Jessica. Love YOU Jessica och Danne. Tack för middagen idag. Thera

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela