Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Nervös och grinig......PMS?

Publicerad 2012-07-12 11:11:20 i

Vet att de gr man varit grinig och tjurig inte riktigt velat höra någon säga till en, - Har du PMS? Varför är det så??? Ja en kan ha PMS, så varför tar en illa vid då någon påpekar att en faktiskt har hormonella förändringar i kroppen som faktiskt händer under just PMS. Tänker en efter vore en bli mera upprörd om någon bara sa till en, - fan va du är sur, eller - va du är jobbig. Idag har jag PMS...... Det blandat med massa andra saker, stress, nervös, orolig, trött....... Inte en bra dag att vara för närgången med negativ energi kring mej kan jag tänka! Känner att jag har lika nära till gråt som jag är skratt och tårar. Fast dessa känslostormar är hjärtligt välkomna, det jag inte vill för min skull och andras är, att jag blir onödigt arg! Så, i förebyggande under dagen, jag har ont i kroppen, mina äggstockar gör ont, är stressad, orolig och det är massa saker som jag borde hinna med och dessutom göra felfritt och perfekt! Så OM ni får en gliring, en kommentar eller att jag ger en blick som ser ut ha dödande längtan eller skadande sug, så ha hopp, ge mej ett snällt ord, att det kommer lösa sej, att jag kommer klara av det och att imorgon är en annan och ny dag, som dessutom inte är blandade med massa hormoner. Kärlek och acceptans /Thera

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela