Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Hur kommer det sej!?

Publicerad 2012-07-11 19:39:26 i Allmänt

Varför sätter människor en stämpel på personer utifrån hur en har sex och vem den väljer ha sex med??
Normal, konstig, äcklig, bög, flata, slappfitta, nymfoman, asexuell, tråkig, lössläppt, osv?

Vilka är det som grundar de som är "normalt"?
Är det personerna innanför normerna av heterosexuellt sex och de som har "normala" ställningar, vill ha "normalt" mycket sex eller lite sex och enbart en kuk och en fitta inblandat.

Eller är det inom alla grupper som en tycker till och tror sej veta hur en är enbart baserat på hur den väljer att ha sex på?

Hur människor vill vräka ut avsky bara då det pratas om sex som de finner motbjudande stöter jag på ofta.

Sedan "fråga Olle dokumentären" har det pratas om det avsnittet då det handlade om Squirt, fisting, om paret som tog in på hotell och de sammkönade paret som visade deras olika sexliv så har det diskuterats på olika tillställningar jag varit på.

På dessa ställen jag varit på har det funnits olika personer, olika gäng och sexuella läggningar/preferenser och de flesta höjer på ögonbrynen då det kommer till olika saker i denna dokumentären.

Allt för ofta då det är diskussioner och jag är med, då alla vet att jag lever med en kvinna så är det inte elaka kränkande kommentarer om just sex mellan två kvinnor.
Men oftast om sex mellan två män swingers om polygami förhållanden (Motsatsen till monogami) om BDSM och all sorts olikt sex som inte är penetration sex mellan en man och en kvinna i missionären så tycker folk till, säger att det är vidrigt och det underbart HATADE ordet av mej och många därtill "ONORMALT".
Och den bilden som alla har om man gillar att ha sex samtidigt som man använder en piska är oftast slående, hur man ser ut om man vill ha sex med en annan kvinna om man är kvinna(typiska bilden av "flatan", en Golden star lesbain) och hur en person måste se ut om man i sitt sexliv gillar att bli fistad.

Hur komme det sej att en tror sej veta hur en person ser ut enbart baserat på hur en väljer att ha sex på?

Thera

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela