Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

snart 3e advent....

Publicerad 2012-12-15 11:54:08 i

.....Ja snart är det tredje ljuset tänt och det är då bara två veckor kvar av detta året, and I can't WAIT!!!!!!
Feels lovely i tell yaaaaah!!!

snart är det jul också, känns fint det med, men mest längtar jag att få vakna upp den första januari 2013, kommer vakna av att dra det djupaste andetaget och öppna upp ögonen och krama om de jag älskar....
Längtar tills att vakna upp och lägga alla dåliga beslut, alla dumma saker jag gjort och alla misstag bakom mej, hoppas att jag får en ny chans att vara den Therese som jag vill och ska vara.
Att slippa ha så ont och hålla koll på allt järn, B12, d vitamin och allt de andra.
Att ha familj och vänner som stöd och stötta.
Längtar så tills detta året är över, ser bara alla nya möjligheter nästa år och jag ska stå stor och hoppas att de som älskar mej förlåter alla dåliga beslut 2012.


Ikväll ska jag till en vän, kicki och vi ska dricka någon öl och umgås.
Maria ska umgås med Nummne(även kallad Malin).

kram alla vackra.

kärlek, förståelse och förlåtelse
Thera Therese





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela