Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Perspektiv och känsla

Publicerad 2012-12-07 10:27:38 i

Tänk hur olika vi är och även att vi ser olika på samma saker som inträffar oss och händer oss.
Allt är verkligen en fråga om tolkning och perspektiv

Pratade med en vacker människa igår, om allt och inte något om saker som händer i ens liv, jobbiga saker som inträffar fast orken försvunnit för längde sen, så fortsätter det ändå att hagla saker över en.
Är det så att det inträffar vidrigheter till vissa mer frekvent än någon annan Svensson?

Eller är det en fråga om perspektiv och den egna upplevelsen som avgör hur mycket helvete som kommer till var och en av oss.


Igår fick jag ett brejk, en liten stund av min min dag tillsammans med Fröken Linda, som va behövlig.
Känner att jag nunera behöver tiden att bara få umgås med vänner.
Igår va det en Linda tur och jag är så GLAD att jag har en så fin människa i mitt liv, son gör att jag kan prata av mej och skratta åt allt ELÄNDE.




vi knäppte massa kort och skrattade HEJDLÖST åt varandra, sååååå härligt.

Hon bjöd på en kopp kaffe och en lunch och en snickers kaka och efter två timmar blev den ensamma kaffekoppen innan vi gick 4 koppar och tror att jag/vi hade en kaffechock ett bra tag efter staden och hemma då jag fick skjuts hem sen.

Sen svängde Johanna förbi igår efter kl 5 för att se handboll med oss, som va super trevligt, speciellt då sverige också blev segrare av matchen igår=D.


igår va en fin dag, väljer att se dagen ur det perspektivet och ska ha en sådan dag idag med, börja med att kliva upp, ligger ännu i sängen.

kram

kärlek, förlåtelse och förståelse
Thera Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela