Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Dec. 09, 2012

Publicerad 2012-12-09 22:29:23 i

Imorgon blir starten på det nya och ikväll slutet på det förra.
Imorgon blir det första dagen på min arbetsplatspraktik, ska vara på ett dagis, känns intressant att börja återgå till "vardag"och få helg igen son vanligt. Drömmen är att efter ett slag vara så stark, hel och ren med alla underbara värden i kroppen.=D, låter som den BÄSTA av dagdrömmar och önskningar.
Efter det är jag sen så pigg att det med pengar kommer som det ska göra.
Drömmar och framtidhopp tändes just ikväll.

Nervös och så glad över starten och möjligheten/möjligheter som öppnas imorgon.

Imorgon åker killarna till deras andra hem och jag kommer sakna dom son bara den, men då får jag starta att jobba ifred utan att tänka på att behöva behålla den lila uns av energi jag har.

Äter alla vitaminer och magtabletter, järn och B-12 och maten stannar i magen utan att vända i kräkningar varje måltid.
Känns som om kroppen börjar hitta en rytm efter allt skit.
Känns som om 2013 kommer bli mitt år, då 2012 varit de sämsta året jag varit med om i mitt nu 32 åriga liv.
Lite hatar jag året som varit men ska ta alla erfarenheter med mej och vet EXAKT vad jag önskar mej nästa år i mitt nyårsaftons löfte vid tolvslaget, en bra hälsa.
För med hälsan kommer jobb, så kommer ekonomin och bättre självkänsla.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-10 12:08:27

Heter förskola inte dagis!:-)

Postat av: Maria R

Publicerad 2012-12-10 12:10:31

Glömde skriva mitt namn i förra :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela