Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Sverige-Frankrike final i Handbollen

Publicerad 2012-08-12 16:22:59 i Allmänt

8 minuter har det gått in i final matchen i Handboll mellan Sverige-Frankrike och det är spännande att se om det blir en silvermedalj eller en guldmedalj.

Är det någon sport som jag verkligen gillar att kolla på så är det Handbollen.
Det går undan, matchen är inte för lång, jag hinner med att se vad som händer och SVERIGE är super bra på det :D
Gillade inte alls innan att kolla på någon sport..... Sen har det hänt nått:)
Det kommer mer och mer och jag har stunder då jag även längtar tills att kl ska bli kväll och jag vet att det är en bra match eller nu någon spännande då det är OS i London.

Nu ligger jag ensam hemma i soffan och det blev att jag lagade och åt en sen lunch eftersom jag va ute mellan tolv och tre, avnjöt en gräddig kantarellsoppa gjord på de kantareller jag hittade igår på min promenad.

Nu har det gått 16:55 minuter in i handbollen och det står 6-6

Thera Therese som tillsammans med de svenska idrottsfolket hoppas på ett guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela